Blog Tyka

Flower

Berani Kerana Benar

Bismillahirrahmanirrahim….

Assalamualaikum WBT.. sebelum ni ada aku bagi tahu pasal langgar lari arwah jiran aku….

aku nak memperbetulkan balik semula

dan aku buat entry ni sebab ada orang tak puas hati dengan aku… ok takpe aku maafkan dia sebab dia terkejot aku attack kereta tu..  aku pon time tu memang sakit hati sebab langgar pastu tak tolong kan.. tu yang sakit hati tu..

firstly, bukan aku yang mula tulis status tu.. yang asalnya adalah dari teman lelaki arwah .. ni buktinya..

lepas tu baru aku copy paste…  dan ada blogger bantu aku untuk post entry tentang pasal ni.. terima kasih sangat sangat..  tapi setelah harini aku baru dapat tahu yang ada tak puas hati dengan aku rupanya lah.. aku mintak maaf sangat sangat.. tapi aku akan maafkan orang yang tak suka aku… aku seorang insan yang lemah.. aku tak sehebat sesiapa.. aku hamba Allah yang lemah.. aku umat Nabi yang tak kuat.. aku pasti ada kesilapan juga… so maaf sangat sangat…

ini pula pengakuan dari abang arwah… ok hal sebenar , masing masing tak tahu… polis sedang cuba siasat.. dan alhamdulillah owner kereta pon dah jumpa pihak polis cuma  kita tak tahu keterangan yang benar atau tidak.. Allah Maha segala Maha…  kebenaran pasti akan nyata..

ini semua Qada’ dan Qadar..

maaf kepada blogger Sporty Shikin… harap harap ramai jadi bukti bahawa saya dah minta maaf kepada beliau… oh ye , jangan lah benci semua komander kesatria , kerana kami hanya insan biasa.. menjadi komander sebagai tanggungjawab UiTM , menjadi manusia kerana kita ditugaskan daripada Allah S.W.T

itu saja dari aku bernama Siti Atikah

Wabilahitaufiq Walhidayah Wassalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh

Related posts:

  1. Aku sayang Sahabat Blogger, TOLONGLaH!!
  2. aku mula nak terjah blog anda
  3. Aku gembira tetapi …………

One Response to “Berani Kerana Benar”

  1. April 18th, 2011 at 11:08 pm

    Bayyinat says:

    Oh… baru tahu tentang ini

Leave a Reply

CommentLuv badge
:D :) ^_^ :( :o 8O :shock: 8) ;-( :lol: xD :wink: :evil: :p :whistle: :woot: :sleep: =] :sick: :straight: :ninja: :love: :kiss: :angel: :bandit: :alien: