Orang Melayu Menghina Allah S.W.T

Aku tak tahu nak jadi apa dengan dunia sekarang ni … bulan puasa ni bulan Allah terima doa kita kan .. mari kita doa untuk orang-orang macam ni supaya buka hati untuk bertaubat ..

Tengok la gambar ini .. katanya mereka melayu Singapura , tapi di search tadi ada yang asal dari Shah Alam juga ..


boleh tengok di : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=121227614640663&set=a.105658559530902.11603.100002602761269&type=1&ref=nf

Dunia Blog , ,

11 comments


  1. moga Allah beri petunjuk dan hidayah kepada meraka Amin
    phat recently posted..Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku

  2. makcik nie mmg mcm org gila ja
    x hbs2 ngutuk lm group tue
    nyamuk recently posted..Pembongkaran Identiti Makcik Hajjah

  3. naik darah bce benda ni..haish..
    tuan loyar recently posted..sudah KANTOI nak buat apa ???

  4. izan

    Ya Allah . sngt menakutkan bace suma nih :(
    semoga dorang diberi hidayah.

  5. Harbinger Gunship

    Kalu budak2 tolol ni murtad,orang islam boleh bunuhkan?? jadi bunuh lah kanak2 kapir nih kerana x syukur dgn nikmat diberi dan mengutuk agama sendiri.

  6. E.K

    Semoga doberi petunjuk…

  7. istighfar bnyk2…Ya Allah ko beri la petunjuk kat depa tu semua
    Zarul Umbrella recently posted..“Sayang Bersebab” da release

  8. FD

    ye ye,,, ada org tak percaya akhirat

    “khatamallahu ala qulubihim wa ‘ala sam ‘ihim wa ala absorihim ghisyawah, walahum azabun azim”
    FD recently posted..#SPM – Malam (Hari) Pertama, Cobaan

  9. Pihak berkuasa kene pantas mengambil tindakan nie
    Fauzi recently posted..[Edisi Khas] Kad Raya Untuk Follower dan Reader.

  10. rase mcm bukan orng melayu jerk..mgkinn ada pihak luar yang guna kan nama melayu untuk menjatuh kan Melayu..
    AzlanYussof recently posted..Cara Paling Mudah Analisis Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: