Orang Melayu Menghina Allah S.W.T

by admin on August 8, 2011 · 11 comments

Aku tak tahu nak jadi apa dengan dunia sekarang ni … bulan puasa ni bulan Allah terima doa kita kan .. mari kita doa untuk orang-orang macam ni supaya buka hati untuk bertaubat ..

Tengok la gambar ini .. katanya mereka melayu Singapura , tapi di search tadi ada yang asal dari Shah Alam juga ..


boleh tengok di : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=121227614640663&set=a.105658559530902.11603.100002602761269&type=1&ref=nf

{ 11 comments… read them below or add one }

phat August 8, 2011 at 3:01 pm

moga Allah beri petunjuk dan hidayah kepada meraka Amin
phat recently posted..Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku

Reply

nyamuk August 8, 2011 at 3:05 pm

makcik nie mmg mcm org gila ja
x hbs2 ngutuk lm group tue
nyamuk recently posted..Pembongkaran Identiti Makcik Hajjah

Reply

tuan loyar August 8, 2011 at 3:12 pm

naik darah bce benda ni..haish..
tuan loyar recently posted..sudah KANTOI nak buat apa ???

Reply

mynameismy August 8, 2011 at 3:19 pm

Nau’zubillah….T_T
mynameismy recently posted..Tahniah Ben Ashaari, Bro Wacana & Ujang9897+YanaMIB!!! MummyDaddy to be!!!

Reply

izan August 8, 2011 at 5:19 pm

Ya Allah . sngt menakutkan bace suma nih :(
semoga dorang diberi hidayah.

Reply

Harbinger Gunship August 8, 2011 at 5:29 pm

Kalu budak2 tolol ni murtad,orang islam boleh bunuhkan?? jadi bunuh lah kanak2 kapir nih kerana x syukur dgn nikmat diberi dan mengutuk agama sendiri.

Reply

E.K August 8, 2011 at 5:56 pm

Semoga doberi petunjuk…

Reply

Zarul Umbrella August 8, 2011 at 10:56 pm

istighfar bnyk2…Ya Allah ko beri la petunjuk kat depa tu semua
Zarul Umbrella recently posted..“Sayang Bersebab” da release

Reply

FD August 8, 2011 at 11:41 pm

ye ye,,, ada org tak percaya akhirat

“khatamallahu ala qulubihim wa ‘ala sam ‘ihim wa ala absorihim ghisyawah, walahum azabun azim”
FD recently posted..#SPM – Malam (Hari) Pertama, Cobaan

Reply

Fauzi August 9, 2011 at 1:26 am

Pihak berkuasa kene pantas mengambil tindakan nie
Fauzi recently posted..[Edisi Khas] Kad Raya Untuk Follower dan Reader.

Reply

AzlanYussof August 9, 2011 at 6:56 am

rase mcm bukan orng melayu jerk..mgkinn ada pihak luar yang guna kan nama melayu untuk menjatuh kan Melayu..
AzlanYussof recently posted..Cara Paling Mudah Analisis Blog

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

Previous post:

Next post: