Komen Pada Budak Umur 13 Tahun Yang Sudah Pandai Beronani

by admin on July 4, 2012 · 5 comments

Aku pernah post sebelum INI. Kita sebagai rakyat Malaysia, sebagai umat Islam, mari kita bantu adik ini.

Dia tanya pada aku sama ada normal atau tidak apabila umurnya sekarang sudah pandai beronani atau erti kata lain “melancap”. Bagi aku normal sebab mungkin kurang dapat didikan yang sepatutnya. Tak normal sekiranya belajar ikut teman lelaki. Ini pandangan bagi aku. Aku harap pembaca-pembaca sekalian beri sedikit komen dan nasihat kepada adik ini.

Jadilah sebagai rakyat yang bertanggungjawab untuk menolong rakan seIslam kita untuk pergi jalan yang benar. InsyaAllah dapat serba sedikit pahala kerana selamatkan agama kita.

{ 5 comments… read them below or add one }

Mus July 14, 2012 at 9:02 pm

DT kena jawab ni
Mus recently posted..Sabah Bah: Undian Anda Saya Perlukan

Reply

Putera Dunia November 1, 2012 at 11:48 am

Bila makin maju teknologi, makin maju lah budak-budak….
Putera Dunia recently posted..Malaysia Definition Of Halal (Kosher)

Reply

admin November 4, 2012 at 6:42 pm

betul tu.. mcm mcm skrg ni

Reply

pahan November 23, 2012 at 12:07 am

Kena jwb dengan berhemah tu. biar semua org tahu bahayanya :) pahan recently posted..Minda terapung bermandi idea berprestasi tinggi

Reply

admin December 2, 2012 at 11:31 am

memang perlu berhati-hati.. risau jugak kan..

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

Previous post:

Next post: