Hukum Hisap Zakar Suami

Isu ini agak sensitif sedikit tetapi setiap pasangan suami isteri harus tahu mengenai perkara ini. Ia adalah mengenai hubungan suami isteri iaitu tentang masalah hubungan batin. Bukan semua isteri ingin atau sanggup mengisap zakar suami. Ini kerana adakalanya si isteri amat geli bila melihat zakar apalagi untuk menghisapnya ada juga para isteri tidak mengetahui bahawa ianya boleh dilakukan.

Hukum mengisap zakar suami adalah harus. Jika ia tidak memudaratkan isteri dan mendapat persetujuan daripada isteri. Tetapi jangan sampai tertelan air mazi kerana air mazi itu adalah najis.

Isteri diumpamakan tempat untuk kita bercucuk tanam. Datangilah si isteri dari mana arah yang anda suka asalkan bukan ditempat yang haram.

Memang seronok jika “pemanasan” dilakukan dengan isteri mengisap zakar suami. Tetapi ia harus disetujui oleh kedua-dua belah pihak.

Si suami perlu bijak bermain psikologi dengan isteri. Wanita tidak suka apabila dirinya dipaksa. Oleh itu anda boleh memujuknya dengan mengatakan jika si isteri mengisap zakar ia akan memberikan kepuasan yang ekstra untuk anda.

Ada juga bagi sesetengah wanita, zakar itu amat mengelikan buat mereka. lebih-lebih lagi jika zakar tersebut berwarna hitam dan ada kupasan kulit mati. Oleh itu sediakan zakar anda sebersih-bersihnya sebelum menyuruh isteri anda mengisapnya. Basuh zakar dengan sabun agar baunya harum.

Suami tidak boleh tiba-tiba sahaja datang dan menyuruh isteri anda mengisap zakar anda, tetapi perlu ada kata-kata “pembuka”. Bergurau senda terlebih dahulu dengan isteri kemudian bagi rangsangan luar seperti payudara dan klitorisnya. Apabila isteri sudah agak leka dan ‘hanyut’ barulah menyuruhnya mengisap zakar anda.

Dunia Blog

25 comments


  1. post camni, mmg konfirm la 260 online. haha
    muazfaris recently posted..Semakan Keputusan ke TEVT POLITEKNIK dan ILKA 2012

  2. vongola

    pembetulan air mani dgn mazi bukan najis……

  3. pembetulan air mani dgn mazi bukan najis …

    • admin

      oh baru saya tahu ia nya bukan najis.
      sebab kebanyakkan yang saya baca ianya adalah najis.
      wallahualam. bole terangkan lebih lanjut?

  4. sham

    Salam semua. Saya tertarik dengan isu ini. Pada pengalaman saya tidak ada masalah kerana isteri saya memang suka menghisap zakar saya sebelum kami bersetubuh. kerap kali juga saya tak tahan dan terpancut dalam mulut dia. Sebagai lelaki, zakar hisap adalah sangat nikmat. Apa komen admin?

    • admin

      admin kurang arif. tapi sememangnya ia harus.. memandangkan admin belum kahwin, admin pon tak reti nak memberi komen.
      tapi sekiranya si suami ingin si isteri hisap, si isteri perlu tapi sekiranya si isteri tak nak , jangan dipaksanya..

  5. sham

    Terlupa nak tinggalkan emel tadi. Ni emel saya: sham_bajuri@yahoo.com

  6. ahmad

    cuba dengar dan tambahkan bacaan..
    air mani bukan najis
    air mazi adalah najis sama seperti air kencing

    boleh semak secara detail dengan tengok video ustaz azhar dan http://soaljawab.wordpress.com/2007/04/21/air-mazi-najis-jadi-seks-oralblowjob-hukumnya/

  7. oit2…dah jadi blog lucah dah nie -____-
    lps nie buat artikel datin tyka 3gp panas..kompem meletop 2000 online..hehe jgn marah ea..gurau aje :P Elie recently posted..Inilah Kisah Cintaku ( Sebuah Kisah Benar )

  8. wah entri ni perlu dirated 18sx huhu
    aimannajmy recently posted..Mari melukis dengan Samsung Galaxy S2 part 2

  9. Nice post, meski isu ini cukup sensitif :-)

  10. chaoi

    air mani dan mazi di kira najis juga..najis jika keluar dr zakar..mcm juga air kencing..keluar saja dari kemaluan terus mnjadi najis….emm dan saya rasa bukn ke isap zakar haram hukumnya??krn zakar kotor untuk di masukkn kedalam mulut dn memudaratkn isteri mungkin..seperti juga kita kita maen dubur..hehe..sekadar renungan bersama..

  11. miss mall

    kat sini ada panduan yang sangat jelas.. :
    http://hanyawanitasahaja.blogspot.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: