Hukum Hisap Zakar Suami

by admin on June 5, 2012 · 25 comments

Isu ini agak sensitif sedikit tetapi setiap pasangan suami isteri harus tahu mengenai perkara ini. Ia adalah mengenai hubungan suami isteri iaitu tentang masalah hubungan batin. Bukan semua isteri ingin atau sanggup mengisap zakar suami. Ini kerana adakalanya si isteri amat geli bila melihat zakar apalagi untuk menghisapnya ada juga para isteri tidak mengetahui bahawa ianya boleh dilakukan.

Hukum mengisap zakar suami adalah harus. Jika ia tidak memudaratkan isteri dan mendapat persetujuan daripada isteri. Tetapi jangan sampai tertelan air mazi kerana air mazi itu adalah najis.

Isteri diumpamakan tempat untuk kita bercucuk tanam. Datangilah si isteri dari mana arah yang anda suka asalkan bukan ditempat yang haram.

Memang seronok jika “pemanasan” dilakukan dengan isteri mengisap zakar suami. Tetapi ia harus disetujui oleh kedua-dua belah pihak.

Si suami perlu bijak bermain psikologi dengan isteri. Wanita tidak suka apabila dirinya dipaksa. Oleh itu anda boleh memujuknya dengan mengatakan jika si isteri mengisap zakar ia akan memberikan kepuasan yang ekstra untuk anda.

Ada juga bagi sesetengah wanita, zakar itu amat mengelikan buat mereka. lebih-lebih lagi jika zakar tersebut berwarna hitam dan ada kupasan kulit mati. Oleh itu sediakan zakar anda sebersih-bersihnya sebelum menyuruh isteri anda mengisapnya. Basuh zakar dengan sabun agar baunya harum.

Suami tidak boleh tiba-tiba sahaja datang dan menyuruh isteri anda mengisap zakar anda, tetapi perlu ada kata-kata “pembuka”. Bergurau senda terlebih dahulu dengan isteri kemudian bagi rangsangan luar seperti payudara dan klitorisnya. Apabila isteri sudah agak leka dan ‘hanyut’ barulah menyuruhnya mengisap zakar anda.

{ 25 comments… read them below or add one }

muazfaris June 5, 2012 at 10:05 pm

post camni, mmg konfirm la 260 online. haha
muazfaris recently posted..Semakan Keputusan ke TEVT POLITEKNIK dan ILKA 2012

Reply

admin June 5, 2012 at 10:09 pm

hahaha..
ini pengetahuan kita juga.

Reply

vongola June 5, 2012 at 10:15 pm

pembetulan air mani dgn mazi bukan najis……

Reply

vongola June 5, 2012 at 10:17 pm

pembetulan air mani dgn mazi bukan najis …

Reply

admin June 5, 2012 at 10:21 pm

oh baru saya tahu ia nya bukan najis.
sebab kebanyakkan yang saya baca ianya adalah najis.
wallahualam. bole terangkan lebih lanjut?

Reply

Mus June 5, 2012 at 10:24 pm

isu panas ni..
Mus recently posted..Keselamatan Bagasi Semasa Melancong

Reply

admin June 5, 2012 at 10:27 pm

xde la panas sangat.. cuma ini pengetahuan am sahaja =)

Reply

Abg Nara June 5, 2012 at 10:39 pm

ish.. malu lah nak baca.. :roll: Abg Nara recently posted..(VIDEO)Asmidar Muncul Dengan Video Muzik Rasmi Biar Sampai Ke Bintang

Reply

admin June 6, 2012 at 5:18 am

he he abang nara. ni hanya untuk pengetahuan am sahaja…
kalau ada gambar lagi malu kan..
he he

Reply

sham June 6, 2012 at 4:38 pm

Salam semua. Saya tertarik dengan isu ini. Pada pengalaman saya tidak ada masalah kerana isteri saya memang suka menghisap zakar saya sebelum kami bersetubuh. kerap kali juga saya tak tahan dan terpancut dalam mulut dia. Sebagai lelaki, zakar hisap adalah sangat nikmat. Apa komen admin?

Reply

admin June 6, 2012 at 5:00 pm

admin kurang arif. tapi sememangnya ia harus.. memandangkan admin belum kahwin, admin pon tak reti nak memberi komen.
tapi sekiranya si suami ingin si isteri hisap, si isteri perlu tapi sekiranya si isteri tak nak , jangan dipaksanya..

Reply

sham June 6, 2012 at 4:50 pm

Terlupa nak tinggalkan emel tadi. Ni emel saya: sham_bajuri@yahoo.com

Reply

admin June 6, 2012 at 5:01 pm

terima kasih sudi singgah

Reply

Azydy June 6, 2012 at 11:12 pm

semakin panasss..
Azydy recently posted..Wordless Wednesday : Idea Yang Kreatif

Reply

admin June 7, 2012 at 12:12 am

he he tak ada lah. ini kan untuk pengetahuan am

Reply

ahmad June 7, 2012 at 11:59 pm

cuba dengar dan tambahkan bacaan..
air mani bukan najis
air mazi adalah najis sama seperti air kencing

boleh semak secara detail dengan tengok video ustaz azhar dan http://soaljawab.wordpress.com/2007/04/21/air-mazi-najis-jadi-seks-oralblowjob-hukumnya/

Reply

admin June 8, 2012 at 2:13 am

terima kasih kerana berkongsi bersama..

Reply

Elie June 8, 2012 at 5:30 am

oit2…dah jadi blog lucah dah nie -____-
lps nie buat artikel datin tyka 3gp panas..kompem meletop 2000 online..hehe jgn marah ea..gurau aje :P Elie recently posted..Inilah Kisah Cintaku ( Sebuah Kisah Benar )

Reply

admin June 8, 2012 at 2:20 pm

tuh la ingat nak buat.. bukan 2k je 200k satu hari.. waakakaka

Reply

aimannajmy June 21, 2012 at 4:38 am

wah entri ni perlu dirated 18sx huhu
aimannajmy recently posted..Mari melukis dengan Samsung Galaxy S2 part 2

Reply

Anggara December 5, 2012 at 5:34 pm

Nice post, meski isu ini cukup sensitif :-)

Reply

admin December 6, 2012 at 8:21 pm

he he.. untuk pengetahun je kan

Reply

chaoi February 16, 2013 at 6:24 pm

air mani dan mazi di kira najis juga..najis jika keluar dr zakar..mcm juga air kencing..keluar saja dari kemaluan terus mnjadi najis….emm dan saya rasa bukn ke isap zakar haram hukumnya??krn zakar kotor untuk di masukkn kedalam mulut dn memudaratkn isteri mungkin..seperti juga kita kita maen dubur..hehe..sekadar renungan bersama..

Reply

admin February 16, 2013 at 9:59 pm

betul tuh… sebenarnya tak perlu semua ni kan..

Reply

miss mall March 15, 2013 at 5:37 pm

kat sini ada panduan yang sangat jelas.. :
http://hanyawanitasahaja.blogspot.com/

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

Previous post:

Next post: