Hukum Hisap Zakar Suami

25 Comments

Isu ini agak sensitif sedikit tetapi setiap pasangan suami isteri harus tahu mengenai perkara ini. Ia adalah mengenai hubungan suami isteri iaitu tentang masalah hubungan batin. Bukan semua isteri ingin atau sanggup mengisap zakar suami. Ini kerana adakalanya si isteri amat geli bila melihat zakar apalagi untuk menghisapnya ada juga para isteri tidak mengetahui bahawa ianya boleh dilakukan.

Hukum mengisap zakar suami adalah harus. Jika ia tidak memudaratkan isteri dan mendapat persetujuan daripada isteri. Tetapi jangan sampai tertelan air mazi kerana air mazi itu adalah najis.

Isteri diumpamakan tempat untuk kita bercucuk tanam. Datangilah si isteri dari mana arah yang anda suka asalkan bukan ditempat yang haram.

Memang seronok jika “pemanasan” dilakukan dengan isteri mengisap zakar suami. Tetapi ia harus disetujui oleh kedua-dua belah pihak.

Si suami perlu bijak bermain psikologi dengan isteri. Wanita tidak suka apabila dirinya dipaksa. Oleh itu anda boleh memujuknya dengan mengatakan jika si isteri mengisap zakar ia akan memberikan kepuasan yang ekstra untuk anda.

Ada juga bagi sesetengah wanita, zakar itu amat mengelikan buat mereka. lebih-lebih lagi jika zakar tersebut berwarna hitam dan ada kupasan kulit mati. Oleh itu sediakan zakar anda sebersih-bersihnya sebelum menyuruh isteri anda mengisapnya. Basuh zakar dengan sabun agar baunya harum.

Suami tidak boleh tiba-tiba sahaja datang dan menyuruh isteri anda mengisap zakar anda, tetapi perlu ada kata-kata “pembuka”. Bergurau senda terlebih dahulu dengan isteri kemudian bagi rangsangan luar seperti payudara dan klitorisnya. Apabila isteri sudah agak leka dan ‘hanyut’ barulah menyuruhnya mengisap zakar anda.

25 Responses to “Hukum Hisap Zakar Suami”

  1. muazfaris

    post camni, mmg konfirm la 260 online. haha
    muazfaris recently posted..Semakan Keputusan ke TEVT POLITEKNIK dan ILKA 2012

    Reply
  2. vongola

    pembetulan air mani dgn mazi bukan najis……

    Reply
  3. vongola

    pembetulan air mani dgn mazi bukan najis …

    Reply
    • admin

      oh baru saya tahu ia nya bukan najis.
      sebab kebanyakkan yang saya baca ianya adalah najis.
      wallahualam. bole terangkan lebih lanjut?

      Reply
  4. Mus

    isu panas ni..
    Mus recently posted..Keselamatan Bagasi Semasa Melancong

    Reply
  5. Abg Nara

    ish.. malu lah nak baca.. :roll: Abg Nara recently posted..(VIDEO)Asmidar Muncul Dengan Video Muzik Rasmi Biar Sampai Ke Bintang

    Reply
    • admin

      he he abang nara. ni hanya untuk pengetahuan am sahaja…
      kalau ada gambar lagi malu kan..
      he he

      Reply
  6. sham

    Salam semua. Saya tertarik dengan isu ini. Pada pengalaman saya tidak ada masalah kerana isteri saya memang suka menghisap zakar saya sebelum kami bersetubuh. kerap kali juga saya tak tahan dan terpancut dalam mulut dia. Sebagai lelaki, zakar hisap adalah sangat nikmat. Apa komen admin?

    Reply
    • admin

      admin kurang arif. tapi sememangnya ia harus.. memandangkan admin belum kahwin, admin pon tak reti nak memberi komen.
      tapi sekiranya si suami ingin si isteri hisap, si isteri perlu tapi sekiranya si isteri tak nak , jangan dipaksanya..

      Reply
  7. sham

    Terlupa nak tinggalkan emel tadi. Ni emel saya: sham_bajuri@yahoo.com

    Reply
  8. Azydy

    semakin panasss..
    Azydy recently posted..Wordless Wednesday : Idea Yang Kreatif

    Reply
  9. ahmad

    cuba dengar dan tambahkan bacaan..
    air mani bukan najis
    air mazi adalah najis sama seperti air kencing

    boleh semak secara detail dengan tengok video ustaz azhar dan http://soaljawab.wordpress.com/2007/04/21/air-mazi-najis-jadi-seks-oralblowjob-hukumnya/

    Reply
  10. Elie

    oit2…dah jadi blog lucah dah nie -____-
    lps nie buat artikel datin tyka 3gp panas..kompem meletop 2000 online..hehe jgn marah ea..gurau aje :P Elie recently posted..Inilah Kisah Cintaku ( Sebuah Kisah Benar )

    Reply
    • admin

      tuh la ingat nak buat.. bukan 2k je 200k satu hari.. waakakaka

      Reply
  11. aimannajmy

    wah entri ni perlu dirated 18sx huhu
    aimannajmy recently posted..Mari melukis dengan Samsung Galaxy S2 part 2

    Reply
  12. Anggara

    Nice post, meski isu ini cukup sensitif :-)

    Reply
  13. chaoi

    air mani dan mazi di kira najis juga..najis jika keluar dr zakar..mcm juga air kencing..keluar saja dari kemaluan terus mnjadi najis….emm dan saya rasa bukn ke isap zakar haram hukumnya??krn zakar kotor untuk di masukkn kedalam mulut dn memudaratkn isteri mungkin..seperti juga kita kita maen dubur..hehe..sekadar renungan bersama..

    Reply
  14. miss mall

    kat sini ada panduan yang sangat jelas.. :
    http://hanyawanitasahaja.blogspot.com/

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: