Review Blog #2

Assalamualaikum ,

Seperti mana aku ada bagi tahu sebelum ini , aku akan cuba dapat kan 100 blog untuk direview pada bulan July ini .. Yang mana comment kata nak itu , insyaAllah akan ada .. jangan ingat aku pilih kasih eh .. satu satu aku buat .. ini pon aku kuatkan semangat nak buat disebabkan aku demam .. aku kena tunaikan janji aku ..

Sebelum ini aku sudah review blog KucinganStudio kan.. So kali ini aku nak review blog Ganas Tapi Comel … Siapa dia ? beliau dikenali sebagai Heziqa Yoo di Facebook nya … pasti anda kenal kan , sebab beliau seorang yang sengal dan senget sikit bagi aku ..

Apa yang akan aku komen tentang blog beliau ?

Dia ada pernah cakap dengan aku juga yang blog nya ada kekurangan sedikit .. So aku cuba selidik satu demi satu ..

Apa yang aku dapat , beliau tidak mempunyai header .. kadang-kadang header ini boleh membawa tarikan pelancong .. So aku harap siapa siapa rajin tu , tolong lah buatkan header untuk beliau ye … Seterusnya, beliau menggunakan theme yang sangat simple . mungkin itu diminati beliau .. kalau boleh cik adik manis ni cari lah theme yang cantik cantik ye .. dan yang penting aku suka background putih dan tulisan hitam kerana tidak menyakitkan mata juga ..

Penulisannya adalah yang sangat sangat ringkas .. Dan beliau suka tulis tentang dunia luar dan masyarakat sekeliling .. Selain itu beliau akan buat satu kesimpulan dari blog orang lain .. bagus juga cara ini kerana kita boleh tahu bahawa dia juga seorang yang rajin blogwalking ..

Siapa sangka blog rankingnya di dalam World adalah 1,842,876 tapi sudah mempunyai PR2 … aku sendiri tiada PR lagi .. itu hadiah dari Google untuk blog beliau … Jom tambahkan follower beliau sehingga beribu riban …

Itu sahaja dari aku ..

Next siapa pula ye :wink: :whistle:

Sahabat Blogger , ,

8 comments


  1. Apa kata ang review blog aku no dua ni.. rasanya unik.. hehehe

    http://www.facebook2u.com/ <– ini domain aku no dua.. nak beli?? :D

  2. dah tenghok dah..siap follow lagi.. :)

  3. wahaweyh!time kaseh lah “kakak”…#pengsan jap…HAHAHA..

    p/s:sengal dan senget????pergh!pergh!pergh!HAHAHAHA

  4. gvh

    wah, mantop datin tyka ini..blog saya pun sudi direview oleh cik tyka. tu pun kalau cik tyka berkenan…kekeke…

  5. first time sampai sini, selamat mereview ek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: